Автор |
Сообщение |
Kon912 ®
Пол: Стаж: 4 года 1 месяц Сообщений: 10183 Откуда: Северная столица
|
Sued Nandayapa Bergmann Saunders - Mad Dream-
• Формат записи | Источник записи: [TR24][OF] • Наличие водяных знаков: Нет • Год издания релиза: 2024 • Жанр: Jazz • Продолжительность: 00:32:31 • Источник:
• WEB релиз: ссылка • Контейнер: FLAC (*.flac) • Тип рипа: tracks • Разрядность: 24/48 • Количество каналов: 2.0 • Формат: PCM • Наличие сканов: front
✧ 01 - El Asalto (00:07:14) ✧ 02 - Mad Dream (00:07:13) ✧ 03 - Dorme Bebe (00:05:58) ✧ 04 - Green Glass (00:07:50) ✧ 05 - Dottore (00:04:14)
--foobar2000 1.6.11 / Dynamic Range Meter 1.1.1 log date: 2024-02-28 09:19:04 -------------------------------------------------------------------------------- Analyzed: Sued Nandayapa Bergmann Saunders / Mad Dream -------------------------------------------------------------------------------- DR Peak RMS Duration Track -------------------------------------------------------------------------------- DR14 -0.31 dB -18.60 dB 7:15 01-El Asalto DR12 -0.31 dB -15.93 dB 7:14 02-Mad Dream DR14 -0.31 dB -16.62 dB 5:58 03-Dorme BebГ© DR13 -0.31 dB -15.93 dB 7:51 04-Green Glass DR12 -0.31 dB -15.53 dB 4:15 05-Dottore -------------------------------------------------------------------------------- Number of tracks: 5 Official DR value: DR13 Samplerate: 48000 Hz Channels: 2 Bits per sample: 24 Bitrate: 1496 kbps Codec: FLAC ================================================================================ - Mad Dream, the fourth Sued Nandayapa Bergmann Saunders album on Ropeadope Sur, is unmistakably a counterweight to their pandemic-era third album While it Lasts, an album that was somehow completely crafted through distance recording and email threads. Convening in person for the first time in three years, the band could once again play concerts and record music together. The improvisation-focused group dynamic, having recently been carefully simulated (albeit with fascinating results) through audio production massage tactics, returned—via this reengagement with proximity and simultaneity—to being a regular old group dynamic. Enjoying each other’s musical company—again making sounds together in comfortable spaces—the members of the ensemble resumed their natural scope of activity: trying things and experiencing (in real time) the consequences of their shared artistic impulses. Sometimes the jams land. A string of concerts across Texas in November of 2022 were recorded. Most of the songs—each intended, primarily, as a vessel for conversation and exploration—were recorded several times. This album captures the favorite takes from this period—a collection of one-time events and morphologies. Natalio Sued—Tenor Saxophone Gustavo Nandayapa—Drums Andrew Bergmann—Acoustic Bass Bruce Saunders—Electric Guitar -
|
|
Текущее время: 23-Ноя 20:08
Часовой пояс: UTC + 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям Вы не можете скачивать файлы
|
|
!ВНИМАНИЕ!
Сайт не предоставляет электронные версии произведений, а занимается лишь коллекционированием и каталогизацией ссылок, присылаемых и публикуемых на форуме нашими читателями. Если вы являетесь правообладателем какого-либо представленного материала и не желаете, чтобы ссылка на него находилась в нашем каталоге, свяжитесь с нами, и мы незамедлительно удалим ее. Файлы для обмена на трекере предоставлены пользователями сайта, и администрация не несет ответственности за их содержание. Просьба не заливать файлы, защищенные авторскими правами, а также файлы нелегального содержания!